Är julen slut nu?

Det gick ju kanske lite onödigt fort...julen verkar vara förbi nu. Som jag har längtat, men vilket anti-klimax det blev... Hade mensvärk i magen och illamående hela julafton, suck... Är bättre idag, men ändå inte hundra. Någon större matlust har jag inte haft pga illamåendet. Hade planer på en ordentlig julfrukost igår, men fick bara i mig 2 köttbullar... Sen blev det tre pepparkakor hos min mormor innan julmaten hemma hos mina föräldrar, men orkade inte så mycket. En kokosboll provade jag också. Men å andra sidan resulterade det i att jag vägde under 70 imorse!!!!! Tjoho!!!!! Det betyder att jag har ca 7 kg kvar till inskrivningsvikten hos barnmorskan! Det går neråt! :o)

Andreas är ute på krogen med sina bröder. Jag hade också tänkt följa med, men nu när jag har mått dåligt i fyra dagar så hade jag verkligen ingen lust. Jag tror jag gör mest rätt i att stanna hemma och sova istället. Arvid hade svårt att somna ikväll, men efter att jag och Arvid skjutsat grabbarna till stan så somnade han. Skönt! Så jag ska strax gå och lägga mig också. Fick dock sova från 01 till 10 idag med bara en matning kl 07 inatt, så jag är mycket tacksam, men ändock inte utsövd.

Arvid fick träffa tomten igår... Tomten hade dock glömt att sätta på sig långbyxor...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0