Bebisar

Hurra vad kul! Idag har fått reda på en kompis som ska få barn! Tjoho! Och jag har pratat med en annan som jag redan visste, men det var första gången jag pratade med henne sen jag hörde det. Det är så roligt med alla som får barn! Det händer så himla mycket! Och ett annat par ska gifta sig nästa år! Shit, jag måste verkligen gå ner i vikt tills nästa sommar.... dessutom är vi bjudna till utlandet av svärmor så då måste man gå omkring i bikini och då vore det just snyggt att ha en degklump som hänger över bikinitroskanten.....

Idag gick jag med mina mammor till stan, mycket trevligt. Träffade Bengtsson på bussen hem så vi gjorde sällskap en stund efter att vi klivit av bussen, för hon hade en tid på hälsocentralen och hade tid över innan det. Sen skulle jag gå hem och baka men då ringde en kompis och pratade lääänge så då blev det inget bakande. Sen var jag bara "tvungen" att se Cityakuten och mata Arvid, leka lite, och nu är nu. Men jag har börjat baka i alla fall...det går bara oerhört långsamt. Arvid verkar trött idag så nu sover han igen. Och Andreas jobbar sent idag för att få vara ledig imorgon, det är tråkigt men jag uppskattar det imorgon gissar jag! Då ska vi på luciafika på Gläntan och sen ska vi träffa vaktmästaren vid kyrkan för att få veta lite hur det fungerar och så inför dopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0