God Jul

Nu är det julafton, 1½ timme in på den. Jag har mått klent idag också, men framåt 15-16 nån gång så piggnade jag till och gjorde både köttbullar och minikokosbollar. Sen har vi julstädat hela kvällen. Jag har haft små slängar av att må pyton, men som tur är har det gett med sig. Och jag har eventuellt svar på varför jag mått så konstigt... efter över ett år utan mens så har den tyvärr kommit tillbaka nu. Jag sörjer.

Granen är klädd och under den ligger alla paket, redo att öppnas...fast inte än då! ;o) Den fina tanken vi hade om att Arvid ska få prova sin julklapp pulkan imorgon vet jag inte om den blir så rolig...det finns ju ingen snö!

Så här söt var plutten när vi bakade pepprisar i tisdags :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0