Häxgubben

 Så här såg Arvid ut som häxgubbe på Halloween. Skräckinjagande va? ;o)

Imorse klev jag upp för att se julkalendern på tv. Arvid sov så han fick ligga kvar och fortsätta med det. Jag tände ljus och lade mig under filten för att glutta på premiären. Tycker det ser lovande ut, so far. Öppnade första luckan i "Arvids" kalender också. ;o) Han får öppna sin första lucka den dag han är vaken. Kanske imorgon för då börjar det vid 09 nån gång.

Andreas ska på personalfest ikväll så han lär inte vara piggast imorgon... Själv ska jag åka till föräldrarna för att hämta en adventsljusstake som Arvid fått i present. Jättefin är den! Det är en jobbarkompis till pappa som gjort den. Synd att Arvid inte har något eget rum, för då skulle han få ha den i sitt rum tillsammans med gardinerna som vi köpt till honom också. Fast gardinerna är redan uppsatta i det rum som skulle kunna vara Arvids men det är fullt med datorer, böcker, pärmar, ännu mera böcker och pärmar, fyra bokhyllor och en massa rat. Vi måste nog flytta för att Arvid ska kunna få ett eget rum. Fast än är det väl ingen brådska, fast jag skulle vilja inreda ett rum till honom! :o)

Undrar om korten är klara idag... Och undrar om vi ska åka och köpa julgran imorgon innan de möjligtvis tar slut... Tål att tänkas på. I så fall kan jag kolla då om korten är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0