Jävla kväll

Skrev ju förut idag att Arvid hade så svårt att somna när vi kom hem. Ikväll var det likadant, men vi höll på myyyyycket längre! Ikväll tog det 3 timmar innan han somnade och då var det genom att jag ammade. Eller, han somnade inte NÄR jag ammade honom, utan jag ammade honom och lade sen ner honom i vaggan och då somnade han på fem minuter. Så kanske var han hungrig. Men det borde han inte ha varit vid kl 20 då jag lade honom för då hade han nyss ätit både gröt och blivit ammad. Skumt.

Hoppas han är gladare imorgon. Själv har jag gråtit ikväll. Livet är piss ibland. Och inte blev det bättre av att se slutet av Cityakuten heller....storböl! Hoppas jag slipper gråta imorgon.


Hm.....Arvid vaknade igen. Ghaaaaaaa, jag blir galen!!!! Han fick iaf nappen och somnade om igen. Risken finns väl att han vaknar 32 gånger till inatt..... får väl se det imorgon då.


Ekonomi är inte roligt. Man har inte så fet plånbok som småbarnsförälder. Det suger. Blä.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har haft det likadant med Willes sovning, ikväll somnade han på 10 minuter men vaknade efter en timme pigg som en mört, så då fick han vara uppe plus att jag ammade och nu ligger han å tjuter i sängen. Aldrig blir man ledig känns det som.

2006-12-06 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0