Onsdag igen

Onsdagar är också ganska bra. Det är bebisar i tidningen, Lottodragning, Bonde söker fru, O.C., ja det var väl det... det lät ganska ynkligt. Men onsdagar är ändå bra.

Bestämde nyss med Bengtsson att vi ska gå på promenad till Jysk och Bonus, och sen ta bilen till Barnens Hus så ska jag köpa bilmattan.

Arvidplutten sover. Igår kväll somnade han bra. Eller han skrek ju som vanligt, men sen gick jag och duschade och Andreas tog hand om 5-minuters. När jag hade duschat klart så sov Arvid så det hade nog gått bra. Men sen har han vaknat flera gånger inatt och hostat och låtit snorig. Men efter att ha fått nappen har han somnat igen. Han är nog lite förkyld stackarn.

Jag tänkte kliva upp när Andreas åkte imorse för att se julkalendern. Nej, det gick inte. Jag var alldeles för trött. Skulle vilja kliva upp tidigt för jag känner mig så duktig då, men idag sov vi till 08:20 och jag får vänta med att se julkalendern till ikväll.

Igår var vi in till Elin och Mattias nya radhus, himla fint var det! Jag vill också flytta! Det verkar helschysst med två våningar också, det blir liksom mycket större då.

Ska slå in ett paket till Arvid nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha idag sov vi till 12:15 så du kliver ju upp värsta tidigt, jag får ångest=)

2006-12-06 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0