Pepparkakegubbe med extra sprits

Vi ska baka peppisar ikväll, men gästerna har inte kommit hem så jag hinner surfa lite först. Mor och far har ny dator och allt går så snabbt. Jag önskar jag hade en också som gick så här fort. Men hoppet finns, Andreas funderade härom veckan på att vi borde skaffa lite snabbare grejer till datorn.

Idag har jag och Arvid, Carro och William varit hos Elin och Mio på julfika, det var mysigt så nu har jag fått lite julstämning både pga glöggen och fikat och deras gran med alla julklappar under. Kan knappt fatta att det bara är dagar kvar till julafton...

Nu låter det som om Arvid vaknade (tror inte att mamma pratar bebisspråk med pappa...) så jag ska gå ner och gosa lite på honom (Arvid alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0