Till salu

Nu är man tydligen till salu också... Sökte på mitt namn på Google och då kom detta fram:

Olsson stina
Låga priser på Olsson stina
Fynda nu på Tradera!
Tradera.com

Verkar som om nån vill sälja mig... hahaha!!!




Arvid sov inte så mycket på stan idag (kunde han då? in i affärer hela tiden, säkert varmt). Hur som helst så verkade han trött så jag skulle lägga honom när vi kom hem. Usch vad lång tid det tog för honom att somna! Jag gick dessutom mot mina principer och plockade upp honom och kramade honom, inte bra... Men han somnade iaf tillslut, när jag hade kört speldosan för honom en stund. Provade sjunga också, men det var inte så populärt tydligen...:oD

Det blir julfest på jobbet! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0