Underbara lördag

Min favoritdag of the week är lördag (oftast iaf). Så även denna. Andreas kom hem inatt vid 02.30 och då vaknade Arvid och ville ha mat. Men sen sov han ända till 08 när jag klev upp med honom och han fick mat, jag duschade och vi kollade på julkalendern. Sen utövade jag lite vardagsromantik genom att göra i ordning färskpressad juice och varma mackor för att bjuda Andreas på. Han var inte helt pigg och inte helt obakis, men verkade uppskatta det iaf. :o)

Nu har hela familjen sovit i två timmar - skööönt var det! Vet inte om jag behövde det, men det var superskönt och jag sov som en klubbad oxe.

Får se om vi åker och kollar om korten är klara. Onoff stänger tydligen 16 på lördagar.

Sen blir det pyyyynt taaaaaajm!! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0