60-årskalas

Nu har vi kommit hem från 60-årskalaset, himla trevligt var det och Andreas och jag fick dansa till Jannez!!! (Jihooooo!) Fast det var inte live, utan på cd...men ändå! Himla kul var det, man blir ju nostalgisk bara man hör! :o)

Arvid var så fin med skjorta och slipover. Han tyckte det var lite för spännande med allting så han hade svårt att somna, men tillslut somnade han och sov som en stock trots allt prat och musik. Nu ligger han i vaggan och sover igen. Hoppas på att få sova lääänge imorgon bitti, men det lär vara kört.

Två roliga inslag från festen:
* Vi körde en låt där man ska ha en plastpåse som mössa, papperstallrikar som öron, sockerbitar som tänder och platssnapsglas som ögon. Helt sjukt kul var det! (man ska sjunga samtidigt också...)
* Det var musikintrotävling, jihooo vad sånt är kul! Jag jublade stort och var överlycklig! Inte nog med det, vi (Andreas och jag) kom tvåa i tävlingen och vann en handvevad mobilladdare. Suveränt pris!

Ska borsta tänderna och lägga mig nu. Men först ska jag dricka ett stort glas Cola Light, så törstig!

Kommentarer
Postat av: elin

lät som en kul fest, själv sjöng jag för full hals i sing a long...

2006-11-19 @ 10:09:23
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0