Duktiga pojke

Andreas och jag har blivit förvånat överraskade av Arvid gång på gång den senare tiden nu. Det största är väl sömnen. Jag lade nyss ner honom (Arvid alltså...;o) ) och han protesterade inte utan har nu somnat. Jag gapar!

Det måste vara tråkigt att bara läsa om detta, men jag måste skriva om det för det är en sån stor förändring i mitt liv! Förut gick jag omkring och oroade mig för dagarna för jag visste att han skulle vara svår att få att somna och då skulle han bli grinig hela dagen. Men nu går allt mycket lättare! Tänk om man hade vetat det i början!

Shit alltså, jag kan inte fatta att det bara är drygt 4 månader sen han föddes! Det känns som om han varit hos oss i all evighet. Och hur var egentligen livet innan Arvid kom?! Vad gjorde man om dagarna?!

Idag ska jag äta gröt till frukost, hoppas nyttigheten håller i sig hela dagen.......................


Kommentarer
Postat av: erika

om du inte kommer ihåg hur du själv var innan arvid kom så kan jag berätta det för dig! och du är säkert precis lika galen nu som förut!lycka till med nyttigheten!

2006-11-22 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0