Egentid

Här sitter jag i min ensamhet utan både man och barn... ja det är sant! Jag har egentid! Imorse sa Andreas att han ville ut på Rödön och flyga (modellplan) så då sa jag "Ååå kan inte du ta med dig Arvid då så jag får lite egentid?". Så blev det och så är det. Jag följde med mamma på loppis på Folkan och sen var vi på Coop en snabbis. Så nu har jag kommit hem och det är så lugnt och skönt. Arvid ska få gröt om han blir hungrig så jag behöver inte bekymra mig om maten. Jo att jag ska få ont, men då får jag väl pumpa ett par gånger för att lätta på trycket.

Nu ska jag röja lite!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt med egentid, det behövs=)

2006-11-19 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0