Farsdag till ända

Nu är farsdag slut, Andreas första farsdag! Helst hade man kanske velat vara hemma och mysa och låta Andreas verkligen känna av att det var hans dag, men nu var vi ju bjudna till båda våra familjer så vi åkte runt till dem istället.

Det blev en konstig kväll för Arvidplutten igår eftersom vi var borta. Han blev trött redan strax efter 19 så då lade vi ner honom och gick som vanligt in var femte minut och tillslut somnade han. Sen plockade vi upp honom när vi skulle åka, det dröjde en stund innan vi väl åkte så han hann ju bli otålig, men tillslut tog vi oss iväg. Arvid somnade i bilen och när vi kom hem igen så blev han uppriven igen för att få på sig pyjamas, ammas och provsitta Hocus Pocusstolen som vi hämtade hos mina föräldrar igår. Sen trodde vi att han skulle somna gott... men han verkade inte speciellt intresserad av att sova s han låg och pratade och skrattade i vaggan istället. Sen när vi lade oss så blev det världens bajskalas hörde vi så då blev det blöjbyte och seeeen lade vi oss för att sova igen, och tillslut somnade vi allihop.

När Andreas åkte imorse så insåg jag att jag inte hade varit upp och ammat nånting på natten, chock visserligen men Arvid fick ju mat sent igår så det var kanske inte så konstigt ändå. Men han fick iaf mat vid 08 och sen sov han i en timme till. (jag också) :o)

Idag ska vi åka till mamma för hon är ledig idag. Tar ev med mig min pyssellåda så kan vi pyssla lite julkort eller nåt! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0