Femminutermetoden del 5

Yyyyiiiiihaaaaaaa!!!!!!

Gav Arvid gröt, smörjde hans eksem och tog på honom pyjamas. Sen lade vi ner honom i vaggan. Han skrek omedelbums, men jag stoppade i honom nappen och han blev tyst. Sen fortsatte han vara tyst och efter tio minuter gick jag in och han hade somnat!!! Åååååh vad skönt!!!

Så jag fick titta på "På spåret" utan avbrott och äta mitt godis som jag längtat så efter! :oP

Såg lite på "Sing a long" nu, höll på att skratta ihjäl mig av Johan Ulvesson och Peter Wahlbeck! Humor!

Det blev lite mer ordning på Arvids humör ikväll när han fick vara i hoppgungan en stund - han sken upp som en sol! När han hade lessnat på det så satte jag honom i babysittern istället och så satt vi och kollade på slutet av "Polisskolan 2", det verkade han gilla. Han har kommit på ett nytt ljud också, det låter som ett kvävt joller, typ som man gör "Nu ska vi ut på tigerjakt..." fast med stängd mun. Öh??! Jaja, jag tyckte det var en himla bra förklaring iaf! ;o)

Kommentarer
Postat av: erika

jag förstår precis hur "nu ska vi ut på tigerjakt" låter...eller inte!

2006-11-12 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0