Fredag igen

Fredag på fredag på fredag på fredag...är det annat än fredagar?! Fast inte mig emot, för då är det snart helg och då är man två att ta hand om sötisen, allt blir mycket enklare då på nåt sätt.

Efter att jag skrev sist igår så vaknade Arvid en gång till och vi fick köra femminuters, men då gick det bara 5 minuter så sov han igen. Vet inte om det är dumt att ge honom nappen för då kanske han får för sig att han måste ha nappen för att kunna sova...? Hm...tål att funderas på!

Hur som helst så sov han ända till kl 06 imorse då han ville ha mat. Hjälp vad länge jag fick sova då utan att kliva upp. Jo förresten, kl 01 klev jag upp när han skrek och gav honom nappen igen (hm...det är nog verkligen dumt att han inte kan somna utan nappen?!). Sen verkade han ganska pigg där efter 06, men en liten stund sov vi i alla fall innan han ville upp strax efter 07. Han har sovit en stund nu men han verkar vakna nu så jag ska gå och se vad han vill. Har suttit och pysslat lite under tiden med "Min alldeles egna bok" som han fick från Go'boken. Med andra ord...satt in kort helt enkelt... :o)

Kommentarer
Postat av: Carro

Nappen verkar ju funka bra på honom, var glad ni som har en nappunge=) Här duger ju som bara mammas tuttar till sir william

2006-11-17 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0