Holidays are coming

Arvid verkar frälst på Coca Cola-reklamen! Tredje gången idag som han hajade till och vände huvudet för att se reklamen! Måste vara nåt i musiken, eller att det är jäkligt gott med läsk. :oP

Idag skippade jag Gläntan, men en trevlig promenad med Elin och Mio, lite städning (igen, shit - jag tar knäcken på mig själv!), Östersund HC verkar ha problem, två bebisar i tidningen vars föräldrar jag känner, Sjunde Himlen imorse och Sjunde Himlen om 3 minuter, Bonde söker fru, O.C.... Som toppen på isberget så tror jag minsann att jag tänker vinna på Lotto ikväll.......

Arvid har börjat med ett jobbigt skrik. Det är inget gnällskrik utan verkligen ett gallskrik. Synd att han kom på det. Hoppas det går över.

Kommentarer
Postat av: elin

7e himlen nu! jag och mio kollar för fullt!

2006-11-29 @ 15:46:47
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: erika

hörru ta det lugnt med städandet...det kan ju t.o.m bli rent!

2006-11-29 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0