Kort

Nu har jag beställt kort, det blev 117 st har jag för mig. 141 kronor skulle det iaf kosta. Förhoppningsvis kommer de på fredag, annars får jag väl vänta till måndag då.

Så vad har hänt sen sist då? Jag har kollat på tv: Babyboom (fast missade början), Cityakuten (missade början eftersom jag såg Babyboom) och sen såklart Prison Break!!

Julafton är fixat nu. Andreas familj och min familj ska fira ihop, hos mina föräldrar. Mamma jobbar troligen kväll nästa år, så vi bestämde att vi ska vara hos dem i år. Sen vill jag bara åka hem och sova här, men Andreas vill sova över nånstans för det brukar vara mysigt sådär på julen. Vi får se hur det blir, det är svårt när man ska bryta traditioner och ordna nya, osv.


Men det närmar sig i alla fall! Julen alltså! Bara 5 dagar kvar till första advent! Mysigaste dagen på hela året. Jag måste nog fundera lite om det faktiskt är så att första advent är mysigare än självaste julafton! Måste fundera lite på det där...

Arvid sitter i babysittern och kollar på Sunes Jul. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0