Lördagskväll

Idag har det varit en himla bra dag so far. Vi myste en massa imorse, sen har jag städat, röjt, tvättat, vikt tvätt, gjort ett par kylskåpsmagneter, ätit rester sen gårdagen, trånat i Pandurokatalogen, strukit Arvids tryckta bodys (borde gjort det för längesen), förgiftats av trycksvärtan i tidningen jag hade när jag strök (nåja, nästan iaf...), pratat i telefon, gosat och löst melodikrysset nästan helt! Det är bara en ynka bokstav som fattas i dagens melodikryss.

Imorgon är det julmarknad på Folkan. Ett måste. Har för mig att det inte var så hejkon förra året, men det känns ändå tvunget. För att få in lite pre-julstämning. Sen ska vi på gratiskonsert i Bodsjö, mitt favvoställe på jorden! Mamma och pappa har förresten fått bygglov på tomten så de ska bygga! Tjoho! Vi har en stuga där redan, 3 km in i skogen, men den delar vi med mammas syskon så det är inget eget. Hoppas det blir bra! Nåja, konsert i kyrkan är det iaf. Inget stort intresse av själva konserten, eller kyrkan heller för den delen, men trevligt ändå att de ordnar! Det är gratis för dem som är med i hembygdsföreningen så...och så får man gratis fika också, bara en sån sak! :oD

Ska flöja vidare nu! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0