Lördagsmorgon

Inatt har Arvid vaknat flera gånger, vet inte varför. Han brukar oftast klara av att sova utan napp, men inatt när han vaknat så har jag gått dit och stoppat i nappen och då har han kunnat somna om igen. Han vaknade först vid midnatt så jag antog att han inte var hungrig, därav testet att stoppa i nappen. Men sen vid 03.30 så funkade inte nappen längre, så då fick han mat.

Vi har härjat lite med Arvid nu på morgonen, lekt och övat på att sitta och stå, osv. Kanske därför han har somnat i babygymet nu... hihi, han är så söt! Hoppsan, det betyder ju att han somnat på egen hand igen! Det pajar min statistik en smula, men det kanske dröjer ännu längre tills nästa gång då...

Det snöar idag! Hoppas det blir bra väglag på gångvägarna i och med det! Om det snöar mycket borde det ju bli mer kompakt och lättare att gå på, om isen hamnar nog långt under snötäcket. Jaja, det återstår att se. Stannar nog inne idag misstänker jag... Andreas ska iväg och rodda och soundchecka och så innan giget ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0