Lov

Andreas har haft lov/ledig i två dagar nu, trevligt. Igår gjorde vi inte så mycket, åkte till Rödön så Andreas fick flyga lite modellplan (ingen krasch) och sen till mina föräldrar och åkte på husvisning. Mycket bra hus, skulle vilja köpa det på stört, men det lär vara många som bjuder skulle jag tro! Kommer vi NÅNSIN att hitta något hus?!?!??!!

Idag var vi på lunch med Erika och Pilla, mycket trevligt! Sen gick vi en sväng på stan, också trevligt. Nu har Arvid somnat och klockan är bara 19, han måste ha varit riktigt trött... hoppas bara han sover en bra natt i alla fall, trots att han lägger sig så här tidigt!

Vi hade trevligt på Gläntan i ondsdags, det var riktigt kul att pyssla med tygtryck! Och Arvid var jättesnäll i lånevagnen, jag blev riktigt förvånad för han brukar inte kunna somna sådär av sig själv. Jo ibland, men inte så ofta direkt. Gissar att det var för att det var en massa prat runt omkring, han verkar gilla det sötisen! :o)

Ska göra lite dip & grönsaker tills det är Idol, det verkar lagom nyttigt. I övrigt har jag skött mig bra hela veckan, förutom idag på lunchen då när det blev buffé på Aladdin, men goooott var det! Har kommit under 72 nu, så det verkar gå åt rätt håll iaf! (HURRA!) 9 kg kvar till inskrivningsvikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0