Pysseltaaaaajm!

Idag åkte jag och Arvidskrutten till mamma/mormor, och så åkte mamma/mormor med oss till mormor/gammelmormor också och hälsade på. Himla trevligt var det, kollade på lite gamla kort och så. Jag fick födelsedagspengar också så nu tror jag att jag ska köpa nåt klädesplagg för den slanten...får se vad det blir. Jag fick ett julbroderi som jag kan pyssla med, men det lär knappast bli klart till den här julen...möjligen nästa jul...om ens det!

Sen åkte vi till mamma/mormor igen och pysslade! Pysslade med att göra julkort, men på 1½ timme fick jag bara till två...förstår inte hur det gick till, men å andra sidan var det jäkligt kul och det är ju huvudsaken! Hade med mig min pyssellåda så jag var ju bara tvungen att visa allt viktigt jag hade i den...

Andreas hoppade av hos mina föräldrar så han åkte med mig och Arvid hem igen. På vägen stannade vi på Sibylla i Brunflo och åt, dumt men jäkligt gott! När vi kom hem hade jag fått ett mycket uppiggande brev från Rebban - hon vet hur man charmar en julgalen Stina!! Tack Rebban för det!!

Nu sover Arvid kvar i bilstolen, Andreas har gått och badat och här sitter jag och bloggar. Hade fått inte mindre än två paket från Tradera idag! Så med andra ord har jag haft en mycket bra dag. Nu ska jag nog försöka röja lite i köket så jag kan ta fram pyssellådan igen! :o)


Elin: lägger in bilder sen... :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0