Scrapsugen

Igår var vi ju på kostrådgivningen, sista mammagympaträffen. Det gav inte så mycket, bara grundläggande kurs och det mesta var mest repetition. Meeeeen aspartam är inte alls dåligt och Cola Light inte alls så dåligt som det sägs i media, osv. Yeeeehaaaa, jag jublar! :oP

Efter kostrådgivningen (där Arvid för övrigt var både hungrig och trött...) så gick mammaligan till stan, himla skönt att gå! Och sen fikade vi på Tehuset...jag köpte onyttigt men satan i gatan vad gott det var! :o)

Vi åt köpsallad till middag igår, hur gott som helst! Sen satte jag mig och pysslade med Arvids "När jag var riktigt liten"-bok. Skulle gärna vilja göra ett scrapbookalbum, men har sagt åt mig själv lite snällt att jag ska låta bli för det blir onödigt dyrt och så har jag ju den här boken redan. Men det är ju mycket snyggare med scrapbook så det skulle vara kul. Men men...jag försöker scrappa lite i den han har redan, även om det inte blir lika snyggt tycker jag.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0