Trevligt på stan

Mycket trevlig promenad idag till stan, som alltid i det sällskapet! Nu är jag dock mycket mör i benen. Det känns som om jag sprungit elva mil ungefär. Det har jag inte.

Arvid var vaken stora delar av promenaden in mot stan, sen var han vaken på Törners och sen somnade han igen. Upptäckte på bussen hem att något är knas med styret på barnvagnen. Det går inte att flytta längre. Har provat och provat, men icke. Ska låta karln kolla på det.

Ikväll är det "Bonde söker fru" och "O.C.". Och Lottodragning såklart! Och ikväll ska de tydligen visa ett inslag om byn där "Kaspar i Nudådalen" spelades in. Jag bara älskar den julkalendern!

Vi försöker få Arvid att somna nu. Femminutermetoden... Men han bara skriker o skriker o skriker o skriker.... Ghaaaaa!!! :o(

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skrattar alltid när jag läsert din blogg. "Det känns som om jag sprungit elva mil ungefär. Det har jag inte." Haha

2006-11-22 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0