Utvilad?!

Igår var jag hemma hela dagen, hade ont i magen på förmiddagen och sen städade jag i min garderob. Men lyckligtvis var Arvid så snäll hela dagen, somnade själv inte mindre än fem gånger! Igår kväll somnade han utan skrik vid 21 och sov ända till 06 utan att vakna. Jag borde vara utvilad, men icke! Fast sen sov vi till 08.40 och det gjorde väl inte min pigghet mer närvarande precis, snarare tvärtom...det är nog inte bra att sova för mycket men man kan ju inte låta bli när man får sova!

Idag ska jag ta med mig pyssellådan och åka till mamma. Ska se om jag lyckas få ihop några julkort, det vore bra.

Nu är det 43 pers anmälda till dopet, det drar ihop sig...

Arvid har börjat småhosta när han är på prathumör. Vi har börjat fundera lite över det där och kom på att han kanske tror att det är ett sätt att kommunicera, för Andreas hostar en del. Så han kanske härmar Andreas och tror att han pratar på så sätt. Vet inte, men det verkar inte helt ologiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt skönt att höra att 5-min funkar, wille somnade efter 40 min idag och har vaknat två gånger men då somnat om efter bara nån minut, så det verkar funka bättre och bättre=)

2006-11-21 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0