Ledset barn

Uscha, ikväll var Arvid så ledsen så både Andreas och jag var nära till gråt. Man kunde riktigt höra hur ledsen Arvid var, att han hade ont någonstans. Vi hade ingen aning om vad det var, det kom plötsligt och han var verkligen tokledsen! Andreas försökte efter ett tag att massera Arvids mage och då blev det bättre, men sen började det igen. Sen fick han både amma, fick mjölk ur nappflaska och så fick han gröt. Nu ligger han i sin säng och har somnat. Usch, undrar vad det var!?!?!? Hoppas det inte händer igen för det verkligen inte kul.

Annars har vi haft en bra dag Arvid-fisen och jag. Vi gick in till stan idag, tråkigt var det att gå själv, men jag hade mp3-spelaren på slutet och då gick det lite lättare. Men när jag kommit till Folket Hus så började det bli svårt att gå...tyckte det var tokhalt överallt! Så jag blev sen till min träff med Sara, tur att mobiler finns! :o) Gick en sväng på stan med Sara och sen var vi hem till henne. Efter det så gick Arvid och jag till mammas jobb och överraskade, hon blev mycket glad. Och Arvid charmade alla! :o)

Tog förresten bussen hem...nån måtta får det vara... :oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0