Livskvalitélördag

Tänk, för bara TVÅ år sen hade jag mina livskvalitélördagar när jag bodde i stan (ovanpå Åhléns, väldigt centralt...). Andreas bodde kvar i Uppsala då för han hade inte pluggat klart, så jag bodde själv ett tag. Och de lördagar när jag inte var i Uppsala så myste jag bäst jag kunde. Jag klev upp tidigt, åt frukost och läste ÖP i godan ro, lyssnade på "Ring så spelar vi" och "Melodikrysset" (pensionärsvarning redan då!). Gick på myspromenader i det härliga vädret på mornarna när det var så lugnt och skönt ute.

Har livskvalitélördagar fortfarande, men nu är det på ett annat sätt... Idag vaknade Arvid och ville ha mat kl 07, sen sov han en halvtimme, sen tog vi honom till vår säng och underhöll honom med sånger. Sen sov vi en timme till, så skönt! Efter det gjorde vi oss klara och åkte till stan, tänkte fika på Törners men det var smockat med folk så vi köpte en varsin bakelse för att ta med hem istället. Sen kom vi på att vi var hungriga så vi gick till Kebab-baren och åt nachotallrik. Mycket gott! :oP

Köpte en kylbitring på Babyproffsen också som vi ska testa om Arvid gillar. Handlade lite på Coop också. Så nu har vi kommit hem och Arvid har ätit så nu ligger han och pratar i gymet, Andreas har somnat på soffan och jag sitter här och ögonlocken är sååå tunga...borde vila lite jag också men får nog vänta tills Andreas vaknat. Ska gå och leka lite med sonen nu. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0