Lördag kväll

Alltså vad jag ville få fram i mitt förra inlägg bland annat (men som jag totalt glömde bort när jag flummade iväg) var att det endast var två år sen jag bodde ensam i en etta med kokvrå! Två år sen bara! Tänk vad mycket som har hänt på bara två år, jag måste ha blivit vuxen på den tiden...åtminstone hoppas jag att jag blivit det. Fast ofta känns det som om jag är 19.

Har sett "På spåret" ikväll, något som ökar på min pensionärsvarning en smula. Men det är himla bra tycker jag! Försökte få Arvid att sova också, han log skrattretande när jag försökte vagga honom till sömns, så han fick vara uppe en stund till, sen somnade han vid 21. Imorgon ska sötisen få smaka gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0