Fredagskväll

Ögonen svider av trötthet. Men jag ska hålla mig vaken och se "Medicinmannen", andra delen ikväll. Tänkte se det förra gången det gick, men det blev aldrig av.

Jag har i övrigt ätit bra hela dagen - hurra! Hoppas jag håller mig till nyttigheter resten av helgen också.

Nu ska jag leta reda på nån rolig bild att lägga in. Sitter vid Andreas dator medan jag ska försöka ladda upp bilder för framkallning (nu igen...) - denna gången på en ny sida. Onoff får se sig besegrade när det gick så segt och det dessutom inte gick att beställa tackkort längre.

image107
Jag på valborg i Uppsala 2005. Nostalgi!!!


image108
Två av de hundvalpar vi hade när jag var liten.


image109
Jag, Ida och Elin som Pistvakt på Birkarlarenneth 2003 (?)


image110
Kort från den Fame Factoryshow vi såg 2004.


En salig blandning av kort blev det... Nu har Arvid ätit klart sin välling så det har blivit dags för mig att ta över och gå och fightas vid skötbordet... fast förhoppningsvis går det bra...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hm, undrar om det inte är Birkarlarenneth 2002??

2007-04-22 @ 10:22:23
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0