Jihooo - en tand!

Det verkar som om det är en tand trots allt! Imorse när Arvid skulle äta gröt så grät han mellan tuggorna och då såg jag något vitt flera gånger. Vi som inte trodde att det var så, men men... Så nu är han gnällig och gråter mellan varven, men han har fått Panodil för en liten stund sen så jag hoppas det ska bli lite lindrigare. Har lagt kylbitringen på kylning också. Stackarn som måste ha ont, men de ska ju upp allihop så det är väl lika bra att få det gjort.

Igår kväll var han jättesvår att söva. Vi började 19.30 men han somnade inte förrän vid 22. Men sen sov han utan att vakna fram till 07. Vid det laget låg jag på rygg i skarven på dubbelsängen. Obekvämt. Förmodligen skulle jag i sömnen ta mig in till Andreas men fastnade på vägen. :oD

Igår fick vi inbjudan till bröllop i Rio de Janeiro, Brasilien. Det skulle vara jättekul att åka, men det känns som om det kanske inte finns så mycket pengar till övers. Men vi ska fundera vidare.

På husfronten intet nytt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men shit, vem är det som ska gifta sig så exotiskt? Guuu va kul att åka på ett sånt bröllop!
Kram /Jenny

2007-04-24 @ 10:26:19
Postat av: Jenny

Och nu har jag också en blogg... jennysundin.blogg.se
Det du, undrens tid är inte förbi! ;)
Kramen

2007-04-24 @ 13:07:43
Postat av: Jonna

E i på g å köpa hus? Vart skulle ni vilja bo? Kul! Kram

2007-04-24 @ 16:15:13
URL: http://roosens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0