Old times

Igår hade vi tre andra par här på middag. Det var mycket trevligt! Tre par som vi lärt känna genom Uppsalatiden och alla har vi flyttat hem nu. :o)

Inte blev det sämre av att Modo vann igår heller! (tjoho!)

Jäklar i min låda vad det blåser idag! Vi stannar nog inne... Arvid vill inte sova, men jag hoppas han tar sitt förnuft till fånga och somnar om ett tag. Vi tänkte kolla på en film och det är lite lättare när Arvid sover. Annars måste jag säga att jag är nöjd med hans sovande. Han har lagt sig ganska sent den senaste tiden (visserligen inte så bra) men det har resulterat i att han sover längre på mornarna och ammar ingenting på natten. Stort jubel! Fast vi ska försöka få tillbaka den gamla rutinen när han lägger sig "normal" tid igen. Förresten har han varit jättelätt att lägga dagtid också den senaste tiden! Utom nu då... :oD

Idag fyller mamma år - hurra!!! Fast hon är förkyld så vi åker dit en annan dag istället, det känns lite riskabelt. Det vore inte kul att bli sjuk igen, den gamla förkylningen har ju knappt gått ur kroppen än.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja det var mycket trevligt igår!

Det är nog rätt att hålla sig inne idag, det är inte klokt vad det blåser!

2007-04-11 @ 10:22:17
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Nina

Ja, heja Modo! :-)
Himla fin bild på er längre ner! Grattis till både din Andreas och till din mamma då :-)
Kram Nina

2007-04-11 @ 20:34:06
URL: http://mammanina.blogg.se
Postat av: Anonym

Storkillen Arvid 9 månader! Grattis!

2007-04-12 @ 11:39:54
Postat av: Rebban

Jo jag har läst bloggen!! Och grattis till både karlslok och snorunge! (Det borde man väl få säga när han varit snorig :-D )Svarar på mail snarast! kram från rebbelibebb

2007-04-12 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0