Powernap

Idag när jag kom hem fick jag mig en liten vilostund. Så ikväll känner jag mig piggare än jag gjort på länge en kväll efter en arbetsdag. Vi har väldigt mycket att göra på jobbet, men idag blev vi klara relativt tidigt så vi kunde stöka undan en massa vi lagt åt sidan för ett tag. Skönt!

Ikväll är det dags för Bonde söker fru igen. Det har vi sett fram emot länge... (en vecka ganska exakt). :oP

Om en kvart är det julkalendern också - ett måste. Imorse lyssnade jag på Teskedsgumman från jobbet. Nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja'a, att sitta på bussen in till Wargen och lyssna på Teskedsgumman på "frajjen", haha, det var tider det! Nostalgi!

2007-12-13 @ 08:50:42
Postat av: Kattis

Usch, jag är också en slav under Bonde söker fru :-) Stackars Karl-Petter, han lyckades ju få kvar två kompletta katastrofer och tror nog att han helst inte hade velat välja någon av dem... Hade det inte varit för resan så hade han nog valt bort bägge två! (PS. Är Lissabon ett land?? :-D)

2007-12-13 @ 18:55:11
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0