Sovmorgon

Inatt har jag sovit väldigt oroligt, gräsänka som jag är. Andreas är på spelning så jag har sovit själv. Drömde en massa konstigt och vaknade flertalet gånger. Men sov ända till 08:30 imorse - skööönt! Arvid vaknade inte förrän 09:20 när jag hade hunnit se julkalendern och ätit frukost. Efter Arvids frukost åkte vi till stan. Tankade, var på Apoteket, Coop och Barnens Hus. Shit vad med folk det var på Barnens Hus! Det blev ett mycket kort besök med inköp av doppresent inför morgondagens dop som vi ska på.

När vi kom hem igen åt vi lunch, sen lade jag Arvid så nu sover han. Jag ska duscha och göra mig klar inför kvällens julfest med jobbet. Första anhalten blir hos Rebban - barnvakten! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul på festen!

2007-12-15 @ 14:05:54
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carro

Väntar med spänning på att höra hur kvällen varit och hur det gått hos barnvakten=) Skulle han sova borta arvid? Wille har aldrig sovit borta men det börjar bli dags helt klart, kanske ska släppa taget om min lille bebis haha. Men iaf så ha jätteskoj nu.

2007-12-15 @ 14:06:21
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0