Vinst på Joker

Jag har vunnit på Joker - 2 rätt gav 62 kronor. Jippie!

Adventsstakarna är återfunna... Vilken tur! Det var faktiskt så att jag tog in en kasse med julgrejer förut idag (den gången när jag inte hittade några.......) och den stod snällt i arbetsrummet och vilade. Jag var smått förstörd ett tag över att en ljusstake och stjärna var borta. Men så sa Andreas "Men den här kassen då, ville du inte ha den...?" - där fanns de!!!! Så nu är jag glad igen. :oP

Ljusstakarna är monterade, provtända och släckta igen för att invänta morgondagen. Det blev en ganska bra utdelning i år. Det enda som behövs kompletteras är en lampa till stjärnan. I övrigt verkar allt fungera.

Jag skottade snö idag, himla nöjd var jag. Nu syns det inte. Jag har hört rykten om att det ska komma mer snö...

Sitter nu och äter en apelsin och dricker Trocca light. Efter detta ska jag gå och lägga mig. Sköööönt!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Och jag hade 5 rätt på lotto!! Tjiho! 122 kronor!! Men dom går rakt in i ett nytt 10-veckors. Härligt att vi båda två vann! Sammanlagt så har jag vunnit ungefär 200 på mitt 10-veckors men det kostade betydligt mer...

2007-12-03 @ 08:39:11
Postat av: elin

Skönt att ni fick till julstämmningen! Var ska ni fira jul då?

2007-12-04 @ 20:19:27
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0