Fika på jobbet

Det blev en bra dag trots att jag inte fick gå på badhuset med lillskrutten och de andra skruttarna med mammor. Min mamma kunde komma hit och barnvakta sjuklingen efter att hon varit på nån friskvårdsgrej på Jamtli idag. Så hon kom hit strax efter lunch. Sen kunde jag åka till jobbet och fika för det var Rebbans sista dag idag. (buhu!) Det var jättetrevligt och mycket gott fika! (jag åt, onyttigheter två dagar i rad alltså)

Efter besöket på jobbet åkte jag till Apoteket och Coop och sen hem igen. Skönt med lite egentid. Men jag trodde visst ändå att Arvid var med mig. Något gjorde mig arg när jag körde bil så jag satt och svor, men kom på mig själv att jag inte ska svära så mycket inför Arvid (det vore dumt om hans första ord är svär-ord....). Plötsligt insåg jag att Arvid inte alls var med mig. Jag kunde fortsätta svära bäst jag kunde. :oD

Håll tummarna att jag vinner på Lotto ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0