Manfall

Nattamningen: Inatt vaknade han kl 04 och var otröstlig. Det fick bli amning. Sen ville han som vanligt upp när Andreas skulle upp. Jag var tröttare än två... Somnade igen kl 08 och då somnade jag också - skönt!
Vikten: 65,0 nu (=2 kg kvar till målvikt). Vägde mig vid 06 först men det visade på 65,3 så då var jag skitsur. Men sen när jag klev upp för andra gången idag så visade vågen det "braiga". :o)

Föräldragrupp var det idag. Det var lite manfall, men himla trevligt. Arvid och Mio fick ha alla leksaker för sig själva. ;o) Idag handlade det om mobbning, mycket tänkvärda grejer som vanligt. Det går att förhindra mobbning om alla hjälps åt. Mycket tänkvärt. Stärk barnets självkänsla.

Nu har jag bokat tid för halvkroppsmassage. Det ska bli så sköööönt!

Dags för lite mellanmål. Jag har fått bekräftat av en gi-expert att mitt gooooda mellanmål är helt ok. Yiiiihaaaaaa! :oP

Slutligen, sist men inte minst vill jag gratta Rebban så väldigt mycket till jobbet!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Gud vad härligt med massage!

2007-02-22 @ 19:41:02
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0