Usel natt

Vi börjar med en snygg bild...
Godisrad


Mums! :oP Fast egentligen lite knepigt av mig att sätta in en bild på de där godisarna för jag gillar inte alla. Men nu hittade jag den och det passar bra med lite godis att titta på så här på blanka tisdagen.

Natten... Inte så bra. Inget kruppanfall dock - bra! Men däremot kunde inte Arvid sova och var ledsen från 21.30 till 04 inatt. Urk! Snälle Andreas tog honom en timme inatt (trots att han skulle upp och jobba) för då var jag så trött att jag grät. Det är så jobbigt när man inte kan trösta och inte kan få honom att sova (Arvid alltså...).

Men nu på förmiddagen har Arvid sovit 3 timmar och jag gick och lade mig ganska omgående och fick sova 2½ timme - bra! Hoppas den kommande natten blir bättre, men jag tvivlar...

Något positivt däremot är att jag imorse vägde 64,0 så nu är det 1 kg kvar till målvikt! Inom räckhåll! (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0