7½ månad

Det tog 7½ månad innan vi gick på bio igen. Vi kollade, och sist vi var på bio (innan i torsdags alltså) så var det 19 maj 2006 när vi såg premiären av "Da Vincikoden". Jag hade för mig att jag var gravid sist vi var på bio (och det stämde ju då) och att jag var nervös att jag skulle bli kissnödig mitt under filmen. Jag var ju kissnödig konstant i 9 månader tyckte jag. Men det gick bra. Jag höll mig hela filmen.

Så har man börjat äta GI efter ätardagen igen då. Det har gått bra idag, jag har inte varit så sötsugen förutom när jag såg min blogg från gårdagen då... :oD Promenad har det också blivit, skönt att det blivit lite kallare - känns ju lite mer som vinter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0