Borta

Idag är vi hos mina föräldrar. Båda två är lediga så Arvid och jag är här och umgås idag. Vi har bland annat varit på affärn...kanske inte var så mycket mer. Just nu sover han.

Så här ser han ut idag...i Timråkeps...


Imorgon är det tandutdragning på schemat. Det blir nog en pärs. Fast ändå, har man legat i värkar i massor av timmar så borde ju det här gå bra. Jag drog ut två tänder när jag var 13 också, det överlevde jag. Nu är jag dubbelt så gammal och borde vara dubbelt så tålig. Tror ju kanske inte att själva dragningen gör ont heller, bara kännas obehaglig, men det är efteråt jag inte vet hur jag kommer att bli. Det lär göra ont, men hur ont? Det visar sig imorgon.

Idag har Andreas och jag varit ett par i 9 år! Det är en hel evighet. När jag är 34 år har vi varit tillammans halva mitt liv. Vi har dock slutat fira, men nästa år kanske det blir nåt litet firande, gå ut och äta eller nåt. Just nu firar vi mest att vi har det bästa av allt - Arvid. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS! 9 år, wow! jag väntar på att vi ska gå in på det femte. det blir en lördag i februari och eftersom det är just en lördag så tror jag att vi ska låna ut mio lite och gå på bio/middag eller nåt.

2007-01-10 @ 10:49:29
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0