Frånvarande

Har visst varit borta från bloggen några dagar. Flera dagar. Onödigt många.

Vad har hänt sen sist då?
I fredags hälsade jag, Arvid och mamma på min mormor. Det var trevligt. Jag gjorde den dagen till ätardag för att jag skulle kunna tacka ja till fika där och dessutom så spelade vi curling på kvällen med svärmors jobb och då var det tacobuffé. Himla god buffé! Att curla gick inte så superbra, men det blev roligare och roligare ändå. Tyvärr förlorade vi med 11-3...

Igår gick Andreas, Arvid och jag på promenad in till stan. Det var jättekul att Andreas ville följa med, vi hade så mysigt. :o) Vi träffade Rebban och Ramona och köpte födelsedagspresent till Gunilla. Fikade på Tehuset så det blev sallad där. Sen spårade det ur. Det blev en ätardag till. Crap! Jag visste ju att jag skulle till Gunilla och äta tårta på kvällen men det blev inte bara tårta. Det blev dessutom middag på McDonald's och så blev det godis när jag kom hem från tårtkalaset. Så idag känns det riktigt tungt och jag vill bara ha godis!!!! Men jag försöker stå emot (har ju ändå inget hemma nu så det underlättar väl hoppas jag)...

Jag hade 0,2 kg kvar till halvtidsvikten, men nu har jag ju ätit dåligt i två dagar så nu lär det inte gå lika fort längre... Hoppas jag lyckas stå emot godsaker nu!!!!!!!!! Måste skriva här för att sporra mig själv.

Kommentarer
Postat av: Céline

Hejja Stina! Du fixar det :)

2007-01-24 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0