Kane Hodder

Ikväll är en släkting på tv. Mamma tremänning är med i "The Grind" på tv6 ikväll kl 21.00. Seth Cohen (Adam Brody) från O.C. är också med i filmen. Släktingen heter iaf Kane Hodder, men är tyvärr bara med litegrann i filmen...men ändock! Hans roll i kvällens film heter "Sweet Lou's girlfriend's dad". Jag har aldrig sett filmen, men det är väl ett bra läge nu när den går på svensk tv.

Den här Kane Hodder har varit med i mestadels skräckfilmer, t.ex är han Jason i "Fredagen den 13:e"-filmerna nr 7,8,9 och 10. Och så gör han flera stuntroller. Han ser lite grov ut men är förmodligen (jag har aldrig träffat honom) väldigt snäll eftersom han är släkt med mig...moahaha!

                   

Mycket fin tatuering han har... (det står KILL på underläppen...syns lite dåligt på bilden dock) Läskigt!

Idag blev det promenad till stan med mammorna, blåsten till trots. Det gick bra, men jag var trött alldeles för tidigt. Men fram kom vi tillslut. Det firades med sallad på Tehuset. Mycket gott.

Hade förväntat mig att det skulle ligga en kallelse till barnkliniken bland posten idag när jag kom hem. Men icke. Hoppas den kommer imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0