Dan, Larsa och Kronprinsessan

Idag ska vi på 30-årskalas. Det är dock inte på Öland. Annars kunde man tro att vi skulle fira Kronprinsessan. Men grattis till Dan, Larsa och Victoria idag! ;o)

Arvid är nu 1 år och ett par dagar. Och igår tog han sina första steg! Det hela var mycket spännande! Sen åkte vi till invigningen av Jämtkraft Arena och såg Amy Diamond tills Martin somnade och Arvid var jättetrött. Åkte sen förbi en sväng hos Marsh och träffade några jamtar. Idag är Andreas på heimmot med Jamtamot en sväng. Jag och Arvid ska packa. Sen blir det 30-årskalas.

Tyvärr blir det inga bilder än för jag ids inte lägga in dem när det är så många. Men det blir nog vad det lider...

Kommentarer
Postat av: elin

Jag som hade hoppats på bilder! Men jag kan vänta tills på söndag när vi kommer åter från Böle igen... Vad kul att han tagit sina första steg förresten! Jag måste få se nästa vecka! Mån, tis el ons passar mig bäst för torsdag ska jag på besiktningen och fredag får vi nya lgh. (behöver förresten inet låna kartonger, tror jag)

2007-07-17 @ 07:49:08
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0