Halvtid

Nu har halva tiden gatt har. Hemlangtan har lagt sig. Det var ingen jobbig hemlangtan utan snarare en langtan till att borja flytta in alla grejer i huset eftersom vi redan borjat med lite flyttlador. Det kanns lite surt med ett avbrott men a andra sidan ett varmt och skont avbrott. ;oP

Vi har egentligen inte gjort sa mycket mer an att sola och bada. En dag var vi ner till beachen, men det var inte nagon galet trevlig upplevelse.
1. Det spelades nan slags musik som man knappt kunde kanna igen som musik,men det var det tydligen. Vi misstankte att det var nat knarkarstalle precis dar vi hittat ett parasoll. Kanske just darfor som det fanns lediga parasoll...
2. Ida och Johannes gick nere vid vattnet och da kom det en man med en stoooor tjock orm runt halsen. Folk fick betala for att klappa den eller ta kort med den runt halsen. Den var vit med gula flackar. Jag dog nar jag horde det. Bland de forsta kvallarna nar vi akte in till centrum sa var det tva karlar med ormar (bruna) runt halsen som gick omkring, turligt nog sag jag inte det heller utan blev varnad i god tid av snalle Andreas.

Men vi maste nog ner till beachen nan fler dag iaf, for Arvid har inte fatt kanna pa Svarta Havet (och det har inte vi heller). Det ar anda bast vid poolen for da har man nara till rummet om Arvid vill sova eller ata eller nat.

Igar var jag, Andreas, Ida och Johannes till staden Burgas pa en shoppingtur med guide. Det blev dock inget shoppat forutom en t-shirt till Arvid. Pa kvallen shoppade vi lite mer har vid strandpromenaden istallet.

Imorgon ska vi aka till en halvo som heter Nessebar som tydligen ska ha lite samma stuk som Gamla Stan i Stockholm. Det hoppas jag blir en bra tur.

Det ar kallt i poolen! Jag duschar hellre...

Mamma och pappa: Halsa mommo att det gar fortsatt bra med Arvid. Han har aldrig haft sa tunga blojor = han dricker bra.

Stort GRATTIS till Carolina och Lars!!!!!!!!!!!!!!!!

Elin och Carro: Inatt dromde jag att jag skulle ut pa promenad med er men det blev installt for min del for att jag och Andreas holl pa att braka. Jag saknar promenaderna med er!

Det ar nat skumt med Hotmail har men jag ska prova nu igen.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Rebban

What???? ORMAR??? SHIT! Jag ska ALDRIG åka till Bulgarien, jag dööör hellre än att vistas i närheten av ormar. Bläääää.
Skönt att ni har det bra iallafall!!! (och att Andreas är snäll och varnar för ormarna)
kram!

2007-07-03 @ 09:19:35
Postat av: Ram

Det lät ju inte så lockande att åka dit till en massa ormar, och dessutom ska betala för att klappa dem. Nej tack
Hoppas den som ringde från jobbet har slutat ringa, jag har inte kunnat lista ut vem det är än.
Ha en fortsatt bra semester
Kram

2007-07-03 @ 18:24:04
Postat av: Carro

Härligt att ni har det bra=) Ja vi får försöka gå lite innan jag börjar jobba i höst )= Men när min bebis kommer så kan ju jag gå igen men då är väl inte du hemma =)

2007-07-03 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0