I flyttartagen

Vi flyttar och stökar på hela tiden. Det tycks aldrig ta slut. Skulle förresten blogga igår, men allt försvann och även mitt tålamod.

Vi har nu flyttat mer än hälften av alla grejer. Idag kom jag dock på att hela förrådet också ska tömmas... Alla julsaker! ;o) Men det är ändå mindre än hälften kvar så det känns att det går framåt.

Just nu vill Arvid inte sova. Vet inte vad det skulle vara om det inte var sömn han ville ha. Kanske nån fler tand på gång, eller nån förkylning eller nåt. Vad vet man?!

Vi hoppas på att sova i huset ikväll. Vi får se hur det går. Och se Morden i Midsomer såklart!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, jag är avis. Vill också flytta till större, med uteplats... *suck* Kul att ha er hemma i.a.f! Du: När jag ska vara i närheten Brunflo och åka nästa gång (Har fått en extra dusk med fall att inspektera)måste jag titta in och se hur ni har fått det! KRAM

2007-07-17 @ 20:04:21
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Céline

Morden i Midsommer äger! :)

2007-07-18 @ 18:59:12
Postat av: Kattis

Hej! Nu var det evigheter sen vi hördes av, och jag har i hela villervallet missat att ni köpt hus! WOW! Vad roligt!! Tro mig att jag är jättejätteavis! Var ligger det nånstans?

2007-07-20 @ 13:58:00
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0