Mellanslagshelvete

Valdigt dalig tangent for mellanslag har... man maste trycka med alla krafter man har for att det ska ge resultat. Mindre bra.

Idag tror jag att jag ar pa daligt humor. Det blaser ute sa det gor det inte lattare att ligga och sola direkt - saker och ting blaser omkring och jag blir bara mer o mer irri. Men man maste val fa ha sana dagar ocksa gissar jag. I ovrigt mar jag bra.

Igar var vi till halvon Nessebar, det var mysigt. Annars har jag inte sa mycket nytt att beratta. Lotta har akt hem (jobbarkompisen). Arvid ar fortsatt glad. Och trott. Han sover ganska mycket. Och ater och dricker. Han har hittat ett skap som tv:n star pa som han brukar krypa in i - rolig leksak. Om man kan kalla det leksak. Jo det kan man.

Jag ar nog ett medicinskt underverk. Jag blir inte brun. Jag har dock fatt farg. Men skulle man jamfora det med nagon annan sa ser det mer ut som vanlig hudfarg. Men jag ar sakert bra pa nat annat istallet. Som att komma ihag kandisars slaktingar. :oD

Nog om detta. Bye!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Stinur! Knasigt, fastän vi nästan aldrig träffas eller pratar IRL så saknar jag dig! Nu får du ta och komma hem hörrö... :)
Förresten: Du har blivit utmanad av mig att skriva 6 underliga saker om dig själv. Kolla min sida för mera information! KRAM!

2007-07-05 @ 23:14:18
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Mormor & Morfar

Hoppas ni har det skönt i värmen. Vi saknar er och ser fram emot onsdag när ni kommer hem.Arvid känner väl inte igen oss nu...........Men det får vi råda bot på. Kramisar till er alla. Vi ses.

2007-07-06 @ 14:55:03
Postat av: Anonym

Hej! I kväll ringde en person söder ifrån och meddelade att han kommer till Ö-sund på torsdag 12/7. Han vill då titta på lägenheheten. Ha det bra . Hälsningar från oss.

2007-07-06 @ 21:00:55
Postat av: Mormor och morfar

Hej! I kväll ringde en person (jag har namn och tel.nr) och berättade att han (de) vill titta på lägenheten. Troligen blir det på torsdag 12/7.
Allt bra här hemma.

2007-07-06 @ 21:11:45
Postat av: Rebban

tuuuur att jag inte var i bulgarien när du var irri!! SHIT! Det hade jag verkligen inte klarat av!!

2007-07-08 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0