Vi har blivit med internet!

Sådär ja, nu har vi internet. Det blev trådlöst. Det går inte speciellt fort, men det är iaf bättre än inget alls. Har man skapat ett beroende så har man.

Nu har vi iaf lämnat in nycklarna till förra lägenheten så nu har vi släppt det. Skönt! Annat som vi gjort idag var att köpa dynor till trädgårdsmöbeln, köpt en grej till trädgårdsslangen, träffat på en gammal bekant från Uppsala, fixat med lite försäkringar, och som sagt fixat internet.

Arvid har gått några fler steg nu. I torsdags (eller om det var fredags) när han var hos mamma och pappa så hade han gått åtta steg! Det är rekord! Roligt roligt!

I lördags serverade vi på bröllop, det var riktigt kul. Det var så längesen jag serverade så jag var lite gruvensam, men det gick faktiskt jättebra. Andreas och jag serverade honnören och ingen av oss spillde på brudklänningen så det får man klassa som bra. :oP

Vi som hade fått i ordning en del här i nya bostaden har nu proppat in en massa grejer igen så nu är det en enda stor röra... Jaja...

Två veckor kvar av ledigheten (om man kan kalla den för det).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa, så nu sitter man här och väntar på en inbjudan till inflyttningsfest... :D Vet du?! Mitt tjat om att få gå på bröllop har gett resultat: Malin och Stefan ska gifta sig i slutet av september! Jippie! Jag ÄLSKAR bröllop! :D Kram

2007-07-30 @ 21:27:15
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Rebban

Hurra hurra!! Jag har väntat på detta internet...
Och hurra hurra för Arvid som
(nästan) går! Har du köpt klossar??? =)

2007-07-31 @ 07:47:16
Postat av: Carro

Kul att han går =)

2007-07-31 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0