2 månader kvar innan jag börjar jobba igen...

Imorse ringde jag bankmannen. Han var ute på fältet igen. Jag gav honom fastighetsbeteckningen men han sa att det inte var den han ville ha (fastän det var det han sa i måndags...jaja!). Så jag ringde ägaren och fick rätt uppgifter. Ägaren sa även att hon betalar hela julihyran så får vi flytta in när helst vi vill i juli, så vi kan stöka på när vi vill. Vilken klippa!!!

Vår bankman är medveten om att vi vill ha det klart så fort som möjligt och att vi åker bort om två veckor...

Gläntandag idag.    
Arvid kör barnvagn. Mio kör dubbelt. Sen blev det fight om telefonen.

Efter sångstunden tog vi en busstur mot Odenskog. Tapetkoll på Fresks - vilken djungel! Solskyddsinhandling på Apoteket. Foppasko-utprovning på Team Sportia. Trädgårdshandskar och -redskap på Rusta. Handling på Coop, inklusive jordgubbsinköp och mellanmålsintag. Sen var vi trötta.


Ikväll har jag varit på fika  och träffat de busiga (åtminstone en...) och ursöta kattungarna Bruno och Thure.
   
Jag har en förhoppning om att jag inte gjorde någon katt blind vid det sista kortet.....

Kommentarer
Postat av: Rebban

Det ser faktiskt ut som att du skadat den som ligger ner! Det ser inte bra ut på bilden!
"och träffat de busiga (åtminstone en...)" förväntade mig att denna mening skulle avslutas "arbetskamraterna" moahahahaha
Tack för ett trevligt fika!

2007-06-14 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0