Älskar listor!!!

DAGENS:
Klädsel: kjol och linne
Frisyr: ihopsnurpat i en knut, solglasögonen som tar bort luggen
Låt: "Heartbreaking", nån låt på nån trailer på tv:n
Tv: Desperate ikväll!
Vill ha: ett hus med härligt grön gräsmatta
Sjuka: svid på axlarna
Tråkigaste: att Andreas är borta hela kvällen (fast det är lyx med egentid också iofs)
Roligaste: att gå till stan och Badhusparken

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Andreas, och så jag då förstås
Såg dig gråta: Andreas, det var nog i söndags faktiskt
Fick dig att gråta: mig själv tror jag
Fick dig att börja skratta: Arvid
Du gick på bio med: Andreas, 9 april var det och vi såg "The Queen"
Du gick på stan med: Elin och Carro
Skickade ett e-mail till dig: Carolina
Skickade ett sms till dig: Elin
Skickade ett lunarinlägg till dig: var tvungen att kolla och det var tydligen Andreas den 4 februari

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: när jag var liten hade vi hundar, så ja där. Nu i mitt "vuxna" liv har vi bara haft akvarium, och de djuren har jag inte bråkat så mycket med. Krabban Mühlegg bråkade visserligen med oss när han klättrade ut och torkade ihjäl på golvet när vi var hemma på påsklov. Men det är en annan historia....
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, det hade varit läskigt!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: JA
Danmark: JA
Finland: nej
Island: nej
USA: nej
Tyskland: JA
Frankrike: JA
Spanien: nej
Italien: JA
Kroatien: nej
Grekland: nej
Österrike: JA
Schweiz: JA - underbart vackert!!!
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: JA

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: ormar (även plast-)
Vart vill du gifta dig: Bodsjö kyrka!
Vem hatar du verkligen: hatar är ett starkt ord, vet inte om jag direkt hatar nån, ogillar gör man väl alltid
Varit kär: JA
Kör du bil: JA
Har du ett jobb: JA två egentligen. Fast anställd på Recall, men tillbringar dagarna nu som mammaledig (det är det mest krävande jobb jag haft, men även det mest underbara!)
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, men jag gillar lugnet och ensamheten också väldigt mycket!
Är du ett hälsofreak: ibland
Är du ensam nu: På sätt och vis - Arvid är hemma men han sover
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: låtar som jag inte vill ska fastna i mitt huvud. När jag var gravid vaknade jag ofta på nätterna med olika låtar på hjärnan, en ständigt återkommande var reklamlåten till Ipren "Har nååån i familjeeeen tillfällig värk eller feeeeeber"...hyfsat less...

FAVORIT:
Rum i huset: uterummet, fast just nu är det grisigt varmt där
Typ av musik: 60-tal
Parfym: killar får gääärna lukta Fahrenheit!
Månad: december pga julen!
Mat: mormors köttbullar. Annars kött i alla former!
Dricka: Trocadero light
Godis: lösvikt med bara favoriter
Tidning: ÖP
Film: Love Actually
Skådis: Susan Sarandon
Djur: hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: handlat mat
Varit sjuk: nej, bara pollenproblem
Sjungit: jag har nog spexat för Arvid vilket inkluderat nån slags skönsång :oP
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, imorse
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja och jag gjorde det då
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0