Hektiska dagar

Det händer så mycket så jag hänger inte med riktigt. Nu har vi flyttat en del flyttlådor, men många är kvar. Många är inte ens packade än. Det tar sån tid... Men det går iaf framåt. Igår var Arvid hos mormor och morfar större delen av dagen medan vi körde flyttlass med två bilar. Toppen!

Jag som trodde jag hade slutat ammat... Igår kväll ammade jag för då tryckte det. Men det blir mer och mer sällan så snart så är det slut.

Imorgon har vi mycket att göra hela dagen. Vi har t.o.m. skrivit ett schema för dagen, livet är hårt... :oP

I övermorgon åker vi! Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hinner ni packa resväskorna i all flyttröra? Förresten lär ni väl spendera semestern med att längta hem till huset i Brunflo nu ;-) Hoppas att ni får det superhärligt iaf! Bada lite för mig med! Kram!

2007-06-25 @ 17:52:31
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0