Home again

Nu är vi hemma igen. Inte nå brunare, inte ens nå rödare. Jaja, det kommer väl.

Tog förresten 200 idag!!!! Jihoooo - äntligen!!! Vet var det finns en 202, så nu vill jag se 201 fort som ögat!

Det blev en lite "sådär" natt inatt. Det är lite dimmigt bara, jag vet inte om jag var upp 2 eller 3 gånger och ammade, men amma gjorde jag iaf. Hoppas att det blir lite bättre inatt igen, så vi är tillbaka till när han klarade sig ända till 07 på morgonen. Men det kanske var tillfälligheter...vem vet.

Står som nr 1 av 54 på en radhuslägenhet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Såg er på parkeringen idag på Coop. Fast jag åkte då så jag kunde inte hälsa, men ni såg ut som en fin familj iaf =)
Jag letar efter 102, någon aning??

2007-06-01 @ 19:12:54
URL: http://fiamalej.blogg.se
Postat av: Carro

Nej det är nog bara tillfälligt med amningen, slappna av så löser det sig nog=)

2007-06-02 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0