Lovely lista

1. Vad är total lycka för dig?
    Lördagsmornar med allt vad det innebär!

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
   Att jag inte känner mig vuxen än. När gör man egentligen det? Trodde man skulle känna det vid det här laget, men icke. Så det är vad som förvånar mig mest - att jag inte känner mig vuxen fastän jag är det på papperet.

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
   Jag kunde vinna nån miljon på Lotto så vi kunde köpa ett drömhus - och kombi.

4. Min hemliga last?
   Hemlig last, jag vet inte jag... Lösviktsgodis kanske!

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
     Det är så himla svårt! Men några har sagt att jag har fin "normal" näsa så jag säger det. Var de fått det ifrån vet jag inte.

6. Oanad talang?
     Kan busvissla utan fingrar. Och vifta på näsborrarna.

7. Världens viktigaste fråga just nu?
    Jennys svar får stå kvar: Överkonsumtionen.

8. När drar du en vit lögn?
   När det behövs.

9. Vilket var ditt första jobb?
   Kontorist.

10. Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
    Prylar från Panduro.

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
      Att jag är en oftast glad prick.

12. Mitt bästa köp?
   Briovagnen. Fast den fick vi ju. Men vi är väldigt nöjda iaf.

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
     Eftersom Arvid inte är nån pryl så säger jag mobilen.

14. Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
    Kaffe.

15. Vad får dig att inte vilja kliva upp ur sängen?
    Mycket. Men oftast finns det inget val - Arvid måste få mat...

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
      Arvid, apelsinplantan, att jag lyckats gå ner i vikt

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
      
ALLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0